torsdag 23 juni 2016

Midsommarhälsning!


Med en litet hörn av vår trädgård vill jag titta in

 och önskar alla en riktigt fin

 Midsommar!

Jag vet att det fortfarande finns några som kikar in här varje dag.

Ja, jag vet att jag är lat med bloggen!

Just nu finns det annat i livet som är viktigare.

Men alla ni trogna som väntar på ett inlägg,

här kommer i alla fall ett litet livstecken!

Här är allt (nästan) som vanligt!

Hoppas att ni också har det bra!

Kanske kommer blogglusten tillbaka framåt hösten.

Usch, jag vill inte tänka på den nu!!

Just nu njuter jag av sommaren!

Ha det så bra så kanske vi hörs!

Jag lovar inget!

Kramelikram!

23 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin midsommartid. Hoppas du snart får blogglusten tillbaka! Jag knatar på som vanligt... tycker fortfarande det är så roligt att blogga.

    Må gott i denna ljuva sommartid!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Härlig bild, verkligen somrig.
    Jaså, du tar lite sommarpaus...
    Då får jag önska dig en trevlig midsommar till att börja med och skön fortsättning därefter också.
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder
    Ha en riktigt fin midsommar.
    Och ha en härlig dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Så vackert med prästkragarna. man njuter verkligen av alla vilda blommor just nu. Hoppas att du har en härlig midsommar. I mitt tycke har vi lite för varmt. Man letar efter skugga och lite fin vind.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Det är så det ska vara med bloggandet.....man bloggar när det är roligt att göra det. Jag är också lite mindre aktiv med mitt bloggande just nu. Finns så mycket annat att göra under fina sommardagar!
    Soliga kramar till dig!
    Birgitta

    SvaraRadera
  6. Det vakre bildet med Prestekrager!
    Jeg titter innom her iblant, for kanskje har du skrevet noe.
    Fortsett å nyt av sommeren du, det skal jeg også!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Hei . Der var det jo et fint innlegg jo , så koselig . Hva er det som ikke er som vanlig da ? Du sier , nesten. Nydelig bilde ! Klem

    SvaraRadera
  8. Fortsatt trevlig sommar! Man har så mycket för sig på sommaren och man hinner inte allt, jag känner det också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Det finns så mycket som man vill hinna med på den korta sommaren, så då blir bloggen lidande. Så är det för många. Sen finns det ju andra ställen som tex Instagram och facebook som man håller kontakten på. Ha en fortsatt fin sommar. Kram.

    SvaraRadera
  10. Det gäller att passa på att njuta av sommaren eftersom den är så rysligt kort. Än skiner solen :)!

    Hoppas du har det riktigt bra.

    ~ Maria ~

    SvaraRadera
  11. Hej! Så fin blogg du har. Undrar om jag kan få låna en bild utav dig? Söker nämligen efter samma oorslinsblomma som du bloggade om i ett inlägg 2013.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst får du låna bilden på porslinsblomman!
      Hälsningar Finas mammis

      Radera
  12. Takk for koselig hilden inne hos meg . Vi holder jo kontakten på Ingstagram , men nå venter jeg veeeldig på et nytt blogg innlegg ! God klem til deg , fra meg som har fryst i hele dag ...bare 8 grader her i dag . Klem

    SvaraRadera
  13. Tja..blogglusten går lite upp och lite ner hos mig också! ;)
    Du är så välkommen hit och i helgen lovar jag att vi har öppet!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  14. Krysser nå fingrene for flere blogginnlegg her jeg.
    Fine bilder og flott blogg.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  15. Tittar in för att berätta att rosa femöringen jag vann, är stor och fin och blommar av hjärtats lust. Extra kul eftersom det är första gången jag provar.
    Hoppas du haft en skön sommar!
    /Anette

    SvaraRadera
  16. Men det var väl synd att du/ni inte tittade förbi mig i måndags. Det hade varit så trevligt. Hoppas att det kan bli en annan gång.
    Roligt att tomaterna frodas. Det är ett riktigt tomatår i år.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  17. Hei hei ! Jeg mener at du hadde en resept på smuldrepai med bær her, men hvor er nå den ? Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! http://husetbakomlindarna.blogspot.se/2012/09/appeltider.htmlSidsel! Här är receptet på äppelpajen! Här har jag bara bakat den med vetemjöl men du kan byta ut en dl av mjölet till havregryn istället. Jag provbakade den igår kväll och den blev jättegod så också! Lycka till!

      Radera
  18. Takk for hyggelige ord hos meg, god helg til deg og dine. Klem fra Pam i Norge

    SvaraRadera
  19. Tittar in för att se om du har fått tillbaka blogglusten än...? ;-)

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Kul om du vill lämna ett litet spår när du har tittat in! Jag blir så glad för varje kommentar.. Nu får även du som inte har någon egen blogg möjlighet att kommentera. Hur länge beror på vad som händer. Men tag chansen och skriv en liten hälsning nu. Alla gulliga kommentarer mottages tacksamt!